środa, 13 listopada 2013

Niedziela na Milickich Stawach

 Zima zawsze daje się nam wszystkim we znaki a szczególnie ciężko, przechodzimy ją my, wielbiciele wszelakiej zieloności i ruchu na świeżym powietrzu. Aby trochę się rozruszać i wypróbować aparat przed nowym sezonem, pewną lutową niedzielę spędziłam na groblach Rezerwatu 'Stawy Milickie', który wchodzi w skład Parku Krajobrazowego Doliny Baryczy. Napisałam ,że poruszałam się groblami, ponieważ wstęp na miejsca lęgowe ptactwa jest zakazany.
Polecam taki niespieszny spacer z powszechnie towarzyszącym  szumem trzcin i poświstywaniem wiatru wśród drzew. Ukoi każdy rozdygotany nerw i doładuje' nasze baterie dobrą energią.

Małą część zdjęć , jakie zrobiłam, skompilowałam w filmową prezentację dodając w tle uspokajające dźwięki gitary Satrianiego .  Zapraszam do obejrzenia i ... posłuchania : clip











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz